torsdag 21 juli 2011

Till Carro! Fråga ang. Bugaboo Donkey!

En fråga från en läsare:




Hej!Nu behöver jag din hjälp=) Jag e jätte sugen på att beställa buggan ifrån Holland som d gjorde. Men en lite fråga bara innan jag gör det. Vad fick du med vagnen? du beställde en duo el? Jag behöver en duo men få man med sittdelen till den andra som man använder liggdel till nu? Beställde du någon mer färg än offwhite till din vagn? Kram Carro






Svar:




Hej Carro!




Jag beställde den från Baby Plus i Holland. http://www.babyplus.nl/ Jag vet att de får in en ny leverans nu i slutet av Juli från Bugaboo. Jag beställde en Bugaboo Donkey Duo och då ingår två sittdelar, en liggdel, vindskydd till liggdelen, 2 st regnskydd och en pump. Jag har även beställt en adapter till ståbrädan, två svarta suffletter och en organizer (som är en jättesmart liten väska att hänga på vagnen). Jag funderar på att beställa två sittdynor och en ny mugghållare (har en men den har inte adapter för Donkey..)


Baqbyplus har snabb och bra service och jag kan varmt rekommendera dem!




Kram,


Victoria


1 kommentar:

  1. Tack för hjälpen! Nu har jag vart i kontakt med dom och de verka vara jätte bra att ha och göra med. Nu ska jag bara invänta ett UL och se vem som bo i magen sen bli det att beställa en donkey därifrån=)Kram kram Carro

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!