söndag 23 januari 2011

På stan igår!

Jag och hela familjen kom iväg ner till stan i alla fall. Min man körde en vagn och min stora dotter den andra. Jag tog kryckorna och det gick faktiskt rätt bra, men saaaakta ;) Jag provade även att köra vagnen med en krycka bara och det gick också rätt bra, men även där saaaaakta. Det var skönt att komma ner på stan och få lite miljöombyte. Fast jag har lite träningsvärk idag i axlarna, men det är nog bara nyttigt för mig.

Det var första gången som Vidar åkte barnvagn och han älskade det, han sov hela tiden. Mammas pojke det, gillar vagnar!

Så imorgon ska jag och Vidar träffa Sandra med lilla Elsa och luncha, blir spännande att se hur det går. Sedan ska vi till kuratorn.

Nu är det bara 3 dagar kvar tills gipset ska av och jag ser fram emot det med skräckblandad förtjusning, är livrädd att det ska brytas igen...
Ska bli skönt att klia på benet och raka det...har ju inte rakat benet på 6 veckor!

Jag önskar er alla läsare en underbar söndagskväll!

KRAM

3 kommentarer:

  1. Mina barn har också älskat sina vagnar. Jag också! Både mysigt och praktiskt när de somnar där.

    Hoppas att det går bra med gipset!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag vet att jag har varit här förut men jag kommer inte ihåg om jag har skrivit nåt, jag har ett minne som en hjärndöd guldfisk :)
    Ville bara säga att jag tycker så mycket om din blogg och vad vacker du var på kortet när du var gravid med Vilda tror jag att det var.
    Grattis till den senaste guldklimpen

    SvaraRadera
  3. Åh, vad skönt att du ska bli av med gipset snart! Jag tyckte det kändes lite läskigt de första dagarna men nu är det så oerhört skönt att slippa det! Provade att hoppa lite med kryckorna idag för att se hur det kändes och fy! Tur jag slipper! Men visst, jag är ju inte som innan ännu men det kommer!
    Och jag lovar dig, det kommer att vara sjukt hårigt! Mitt ben såg ut som ett mansben! Ha ha och foten såg ut som en hobbitfot!!! :D
    Hoppa stilla nu de sista dagarna :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!