onsdag 26 januari 2011

Idag ryker gipset!

Klockan 09.40 ska jag infinna mig hos ortopeden och gipset ska av. Undrar hur det kommer kännas? Lite läskigt är det, men det ska bli så skönt. Jag hoppas att det nu läkt bra och att det inte blivit något knas efter alla gipsbyten och så.

Jag ska fota mitt ben och lägga upp här i bloggen sedan, kommer se så roligt ut tror jag!

Idag vill jag till H&M, undrar om jag kan övertala mannen till att vi åker dit efter läkarbesöket? Är sugen på lite shopping. Jag har faktiskt inte shoppat något nästan på mellandagsrean, så det kliar i fingrarna nu. Dessutom känner jag mig lite smal idag, hahaha, beror på vad eller snarare vem man jämför med ;)

Nu måste jag få upp min man så vi hinner med allt. Jag mår i alla fall lite bättre nu och börjar se ett ljus i tunneln.

KRAM PÅ ER!

5 kommentarer:

  1. Härligt att läsa!
    Lycka till med gipsborttagningen :-)
    Hoppas att det blir lite shopping, för då kommer du att må ännu bättre!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad skönt, kan bara föreställa mig hur jobbigt det har varit.
    Grattis får man väl säga då.

    SvaraRadera
  3. Det är bra snyggt när man tar av gipset. Du kan se hur jag såg ut i min blogg :)
    Hoppas allt gick väl!

    SvaraRadera
  4. Vilken lycka för dig att slippa gipset! Ta det lite försiktigt i början.

    SvaraRadera
  5. Hoppas att det gick bra när dem tog bort gipset! :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!