onsdag 5 januari 2011

Influensan

Då har man åkt på influensan också. Allt började med att min man fick det i lördags och sedan min lilla dotter i måndags och jag i går. Jag mår riktigt dåligt men det hjälper lite med panodil i kroppen. Problemet här är ju att huvudvärken inte vill ge med sig. Kroppen är helt slut och nu orkar jag verkligen inte föda något barn.

Slemmisen har gått mer och jag får ibland riktigt jobbiga förvärkar, men jag ignorerar dem och säger till min kropp att lägga av med sådana dumheter nu när jag inte orkar föda.

Nej, nu måste jag vila för mitt huvud exploderar snart och jag orkar knappt titta på datorskärmen.

Ha det så bra alla där ute och snälla håll tummarna för att jag ska hinna bli frisk innan bebis kommer!

KRAM

7 kommentarer:

  1. Nej men vilken jäkla otur du råkar ut för:-( Jag håller alla mina tummar och tår för att du snart blir helt frisk och att du snart får din lilla bebis!!
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Stackars Dig. Tar det aldrig slut. Än det ena och än det andra råkar Du ut för. Ska försöka hålla mina båda tummar för att Din influensa ska flyga och fara all sin väg.
    Krya på Dig
    Kram
    Margit (maxelonia)

    SvaraRadera
  3. jag Lovar dig att man orkar ändå.. jag var jättesjuk när min tvåa föddes, inte bara förkylning,feber+hoooosta utan hade även preeklampsi. men förlossningen gick bra ändå, o krafterna fanns där att trycka ut ungen trots allt :))))
    spännande att följa din blogg!
    /malin

    SvaraRadera
  4. Å det är så hemskt att vara sjuk när man är gravid och otymplig som ett hus.
    Krya på dig och lycka till :)

    SvaraRadera
  5. Nä vilken otur du har! Jag håller alla tummar och tår jag kan, krya på dig NU!

    SvaraRadera
  6. Men, det räcker väl med den otur du haft hittills! Hoppas du tillfrisknar fort!!

    SvaraRadera
  7. jag som tyckte så synd om mig som har feber och värk i kroppen...men du vinner! Krya på dig!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!