söndag 2 januari 2011

GOD FORTSÄTTNING PÅ ÅR 2011!!!

Nytt år och nya förväntningar och nya mål!

Nyårsafton var mycket trevlig med god mat och gott sällskap. Sent blev det också, men så ska det ju vara på självaste nyår.

År 2010 är nu över och jag lyckades hålla mig, ingen bebis i sikte än. Året som varit har minst sagt varit händelserikt, både på gott och ont. Det har varit ett år fyllt av nya lärodomar och erfarenheter. Jag har kommit livet nära inpå och blivit en bättre människa med mer säkerhet men ändå blivit mer rädd om allt det fina jag har runt om mig. Jag har insett hur värdefullt och skört livet kan vara och hur man ska glädjas åt det man har men också våga visa rädsla, för det finns vänner och familj som ställer upp när det behövs.

Jag går in i år 2011 med hopp om att detta år kommer bli ett bra och fantastiskt år, fyllt av glädje och lycka. Jag går in detta år med vetskapen om att jag kommer bli 5-barnsmamma och en lycklig sådan.

Även om jag tycker livet är liiite jobbigt just nu för tillfället med gipsat ben och höggravid samtidigt (misstro mig inte, jag älskar att vara gravid, men själva kombinationen är inte optimal) så vet jag att det blir bra, snart.

Så alla kära läsare där ute; GOTT NYTT ÅR 2011 OCH GOD FORTSÄTTNING!

Nu ska jag sussa och återkommer imorgon med info hur det gick hos barnmorskan på MVC.

KRAMIS!

2 kommentarer:

  1. Önskar dig detsamma ;)
    Jag trodde ju aldrig att du skulle gå över årsskiftet! Men det blir ju en 2011-bebis ;)))
    Ha en fin dag och hoppas barnmorska säger att det är på G nu ;)
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Nej, det trodde jag verkligen inte heller, men hade inte jag brutit fotleden och varit i sängläge i veckor hade han nog kommit innan.

    Hoppas du också får en underbar dag!

    KRAM!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!