söndag 9 januari 2011

Hej allihopa! Det är Victorias lillasyster fortfarande som skriver MEN nu har jag fått ett sms från Victoria där hon skriver till er med egna ord genom mig!


"Kära läsare. Jag ligger på bb i ett litet fint rosa rum med min underbara och helt fanstiska söta son, Vidar, sovandes i min famn. Han har mörkt, mörkt hår, en liten boxarnäsa och världens finaste lilla mun. Stora runda kinder och är helt underbar och perfekt. Jag kan inte slita min blick från honom... Efter allt som har hänt sista tiden så känns det som en välsignelse att få vara mamma en femte gång till lille Vidar. Hela förlossningsberättelsen får ni lite senare när jag har en dator framför mig. Idag har mina tankar gått åt att snart är den här resan slut. Jag kommer inte vara gravid någon mer gång. Det här är sista gången... Det känns tungt i hjärtat men ändå är jag så otroligt lycklig och tacksam att allt ändå gått bra till slut. Blandande känslor, minst sagt. Imorgon är det tänkt att jag ska åka hem men vet inte om jag vill. Är jag redo att lämna den här världen bakom mig? Eller ska jag stanna och bara njuta av att leva i nuet och denna underbara atmosfär och omgivning som bara finns på bb? Kram på er alla kära läsare, vi ses snart / Victoria"

4 kommentarer:

  1. Grattis till Vidar!!!
    Är så imponerad att du orkar med hela 5 graviditeter!!! Här är vi glaaada om vi orkar med en 3.e om några år!:))
    Mvh Malin

    SvaraRadera
  2. Grattis till bebisen!!

    Har precis hittat hit och väntar med spänning på att få fortsätta läsa mer...

    SvaraRadera
  3. Hej Hjärtat! skönt att läsa dina ord! Längtar efter er!

    Kramar Mary

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!