onsdag 19 januari 2011

Denna fina hälsning fick mig att börja gråta.

Denna hälsning fick jag av en av mina bästa och mest underbara väninna, Katarina. Jag har känt henne i 8 år nu och vår vänskap blir bara starkare. Hon är Vildas gudmor och mamma till tre fantastiska pojkar. Tyvärr så bor hon väldigt långt borta nu för tiden. Men i vår ska jag, Vilda och Vidar flyga iväg och hälsa på henne!
*
*
*
"Kära Victoria och Tobbe, bra jobbat 5 barn, man blir imponerad utav er styrka och ork att fostra 5 barn krävs rätt virke för att klara detta super jobb, men ni fixar det! Stort stort GRATTIS till senaste tillskottet Vidar! Victoria du är årets hjältinna, du är super stark och duktig jag är sååååå imponerad utav din personlighet, din vänlighet och din skönhet, love you my friend......puss och kram"
*
*
*
Jag vill tacka henne för den hon är och för att hon är min vän!
Love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!