torsdag 6 januari 2011

HJÄLP-BLOGGNING!

Hej, jag heter Amelia och är Victorias lillasyster! Nu är det nämligen så att jag kommer blogga på Victorias blogg så alla ni läsare har någonting att läsa tills hon får tillgång till en dator igen!
Vi vet inte hur länge det kommer vara, men ni kommer få uppdatering om vad som händer och hur min syster och bebisen mår, och när den har kommit såklart!

Victoria har inte fött ännu men åkte in till BB igår och fick en sovdos så hon kunde få sova och försöka bli frisk eftersom hon har fått influensan som ni kan läsa i inlägget under. Idag blev hon också undersökt och har öppnat sig 3 cm. Och om det inte drar igång ikväll/natt så kommer dom sätta igång henne imorgon! Hon mår annars lite bättre men har fruktansvärd hosta och förkylning och är väldigt nervös inför graviditeten och allting känns läskigt denna gång, som jag kan förstå med hennes gipsade ben och alla motgångar som hon har varit med om hittills. Men turen vänder nog snart för min underbara syrra!


Här är en bild på Victoria när hon är gravid med vilda!

5 kommentarer:

  1. Ojdå! Vilken snäll syster ;)som bloggar och låter oss följa dig Viktoria ;)
    Hoppas allt går bra och att du Viktoria mår bättre. var själv dyngförkyld när jag fick lille A, men det gick bra ändå, lite trögt att ta lustgas med täppt näsa bara ;)
    Väntar med spänning
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Bra hjälpbloggat lilla gumman!Kram från Mamma

    SvaraRadera
  3. Hej! Hälsa Viktoria att hon ska krya på sig.
    Jag väntar med spänning på att få höra när den lilla Bebisen har anlänt.
    Skickar många kramar till Viktoria
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  4. Hej <3-Vicky!
    Jag hoppas verkligen att allt är bra med er. Du brukar ju vara så flitig, även när du varit inlagd, så jag börjar oroa mig lite nu!
    Hur har ni det? Har lillebror tittat ut? Mår du bra?
    Tänker på dig jättemycket!
    Stor kram, din vän Mary

    SvaraRadera
  5. Men vad spännande, och tack syster för att du uppdaterar oss. Hoppas allt går bra och att vi snart får höra mer från dig!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!