fredag 28 augusti 2009

Min gulliga bajsmaskin!

Idag så har jag och min två små varit hos fotografen Marit Lasson för att fota Vilda. När vi kom dit så låg hon och sov sött i vagnen. Jag och Marit bestämde att vi skulle lägga henne naken i en zinkbalja på ett lakan. Jag tog försiktigt av henne kläderna för att hon inte skulle vakna och la henne i baljan. Där tog jag sakta av henne blöjan och Marit började fota. Efter ett pyttelitet tag så började hon vakna och kissade såklart ner lakanet. Hon började gråta och jag tog då upp henne. Höll henne upprätt mot bröstet och tystade henne. Då hörde jag världens sprak och så känner jag hur något varmt rinner ner för hela min tröja och ner på fötterna och skorna. Hon tar i igen och det sprutar bajs på golvet!!! Hahahaha, min lilla bajsunge!!!

Som tur var så hade jag med mig en extratröja just för att jag visste att hon skulle vara naken och jag torkade av henne och mig och så fortsatte vi fotograferingen. Stackars Marit fick torka upp det senapsgula bebisbajset från golvet, SORRY MARIT!
Under dagen så var jag runt på stan med barnen och åkte på eftermiddagen hem igen. När jag kommer hem och tar av mig skorna så inser jag att jag har intorkat bajs på insidan av foten och mellan tårna!
Så jag har gått runt på stan och trott jag varit snygg och fräsch med intorkat bajs på vänster fot, ja är man mamma så är man!

Jag hoppas det blev några bra foton på min lilla prinsessa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!