lördag 29 augusti 2009

Blir galen på min 9-åriga dotter!!!!!!!!!!!!!!!

Alltså ska det vara så här? Är alla barn idag så respektlösa? Min dotter skrek till mig alldeles nyss att jag var en "jävla ful tant" och sedan så gick hon fram och slog mig!?! Vad är detta??? Åhhh, blir så förbannad, mina barn ska minsann ha respekt för andra och speciellt för sina föräldrar!
Nu har hon åkt upp på sitt rum och får sitta där tills jag kommit på ett riktigt bra straff, vad det nu ska bli...

Inatt så har Arvid haft "Aj, aj, aj " i halsen och feber. Han är idag jättehostig och supersnuvig men feberfri. Så det blir att vara hemma idag, skönt!

Min man la färdigt plattorna på våran trädgård igår och fixade till en liten mur runt våran gräsplätt på framsidan också, så vi slipper alla dessa människor utan hyffs som går och raastar sina hundar på våran gräsplätt!
Funderar på om jag ska försöka möblera om i vardagsrummet idag, eller ska jag bara slappa i fina vädret...? Hmmm, slappa lät ju lockande, men å andra sidan så älskar jag att möblera om. Vi får se vad jag väljer.

Nu ska jag upp och byta sängkläder i min sons rum, straffa min dotter, vika tvätt, hänga tvätt, stoppa i en ny tvätt i maskinen, borsta tänderna, klä på mig anständiga kläder, klä på Arvid, bädda sängen och rensa kattlådan.

Det är härligt att vara hemmafru!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!