lördag 16 januari 2010

NATT och lite rund under fötterna!

Nu så är klockan mitt i natten coh jag sitter fortfarnade uppe. Maria har gått hem och mannen som kom hem vid klockan tolv (för 2½ timme sedan) har sprungit till sängen för att sova. Han förlorade nämligen en SingStar tävling mot mig. Den som fick högst poäng och över 9000p skulle få bestämma om det skulle bli sex eller inte. Så det är därför han har sprungit upp och lagt sig... Jävla tråkmåns! Jag är på värsta glada humöret! Sådär lagom halvlullig och pirrig och glad i heeeeela kroppen!

Jag har haft så kul ikväll. Man behöver inte gå ut och dansa på uteställen. Det "Nya inne" är att partaja och dansa, sjunga SingStar och ha trevligt på hemmaplan. Jag som är trenden själv vet det. Så är det bara.

Om man nu ska ut i Ystad till uteställen så är det så här:
* Det finns ett enda ställe att gå ut på som är för oss över 18år. Förutom när Öja är öppet, vilket inte sker så ofta...
* Det kostar inträde, taxi och ev. dricka under kvällen ute.
* Risk för dålig musik.
* Köer till toalett och bar...
* Samma folk ute, ingen större skillnad och inget speciellt som händer.

Så då är alla fördelarna att vara hemma istället.
* Billigare dricka.
* Inget inträde.
* Roligt sällskap.
* Inga köer till toa
* Välja musik själv.
* Kan välja om man vill spela spel.

Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Somnar frmaför datorn hela tiden och skriver då väldigt konstiga saker...

Oooops, nu var det en förlossning på TV, nu blev jag pigg, men inte tillräckligt för att skriva mer... Nu skriker hon på tv och födde en bebis, åhhhhhhhhh, jag vill också föda barn igen!

Nu ska jag snart sova!

Puss å kram!



Jo, här nedan kan ni se min tuttmjölk som jag pumpat ut. Intressant va?! ;-)








1 kommentar:

  1. Det ser väldigt trevligt ut!!och kul,kul,kul!!kramiz e-l

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!