fredag 15 januari 2010

Fredagsmyyyyyys med Maria!

Jag sitter nu och väntar på att min underbara väninna ska skriva klart i min bok "Bibeln-en bok om mina vänner". Så då passar jag på att lägga in lite bilder på oss och några av alla sjuttioelva barn. Men nu så sooooooover alla barnen och vi dricker champagne, äter ost med kex och sjunger SingStar! Sådana här stunder i livet uppskattar man såååå mycket!

Mannen är hos grannen och dricker drinkar så det kanske blir sex i natt eller i varje fall imorgon bitti, ni vet; stånd har guld i mun ;-) eller hur var det nu då?...

Nu ska jag fortsätta dricka och snacka skit med Maria. Hör av mig imorgon när jag är lite trött och antagligen bakis!

Puss å hej-leverpastej!









Min son, 7-åringe Anton, frågade ikväll viskande i mitt öra; Mamma är hon fotomodell? Han är nog lite kär i Maria, min gulleplutt!!! Men jag förstår honom :-)



.

1 kommentar:

  1. "Bibeln-en bok om mina vänner" vad är det för bok? som du gjort själv eller köpt ? :) underbart bra blogg . kramisar my

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!