lördag 23 januari 2010

Fullerulle.

Kvällen är sen och bara jag är vaken i huset. Mannen och alla barnen sover tungt. Jag och Vilda har varit hos grannen och ätit middag och snackat tjejsnack och spelat Wii, det var så kul! Vi var 4st mammor och vi har ALLTID så otroligt kul tillsammans! Vilda har sovit hela tiden och sover än så hon lär ju inte vakna på många timmar...

Jag har druckit några glas vin och känner inte alls för att sova. Även om ögonen svider av trötthet känns det som om hela min kropp vill vara i fart och sysselsätta sig. Hemma hos Sussie så spelade vi ju Wii och då boxades jag, många gånger, det var så otroligt kul!!!

Men vad ska man göra nu med all sin rastlöshet??? Har redan försökt väcka mannen för att få till något mysigt som innebär 6, men han var inte sugen... Jag får gå upp igen och försöka.

Godnatt-6hatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!