fredag 22 januari 2010

Fredagskväll!

Nu ÄNTLIGEN är det liiite lugnt här hemma. Jag har fått Vilda att sova och Arvid är lugn med några pepparkakor, än så länge. Anton har blivit uppskickad på sitt rum och Saga har hjälp mig med att plocka undan, min snälla dotter.
Ikväll ska jag hem till en väninna och vi är några mammor som ska äta mat, dricka gott och sjunga SingStar. Vi får inte glömma att vi ska titta på min förlossningsfilm också! Jag behöver den tiden för mig själv. Visserligen så ska Vilda med men hon är så lugn och snäll och kommer säkert bara att sova.

Min man fyller 36år på måndag och jag ska fira honom på ett speciellt sätt...hihihi! Men jag kan inte skriva det här än för då kanske han läser det. Men jag hoppas han kommer uppskatta det!

Nu ska jag förbereda allt inför kvällen.

Hoppas ni får en lika underbar kväll som jag kommer få!

1 kommentar:

Vad roligt att du vill kommentera!