fredag 4 februari 2011

Vidar 4 veckor idag!

Fredag och inte vilken fredag som helst utan Vidars 4 veckors dag! Kanske inte så speciellt för andra men för mig så är det så speciellt. Jag tänker hela tiden på vad jag gjorde nu för 4 veckor sedan... Som nu tex så kom min man in till förlossningsrummet där jag och Maria väntade och om 40 minuter så tog de hål på hinnorna.

Vidar är så mysig och fin, helt otroligt vilka moderskänslor man har för sina barn, jag blir lika känslosam varje gång jag tänker på det.

Ikväll blir det fredagsmys med tjejgänget, längtar så mycket! Vidar ska följa med såklart och ikväll bjuds det på god mat, tjejsnack, sjunga singstar och framför allt en massa skratt!


Hoppas ni alla kära läsare får en underbar fredag, för det tänker jag ha!

KRAM!

1 kommentar:

  1. Hoppas du hade en rolig Fredag och Grattis till Vidars fyra veckors dag!!!!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!