fredag 11 februari 2011

FREDAGSMYYYYS!

Äntligen fredag, Let´s Dance och myyyys!
Dottern är iväg med klassen och är med på inspelningen av Amigo i Malmö och kommer hem ikväll.
Ikväll ska vi äta köttfärslimpa med potatisgratäng och en god sallad.
Efter maten blir det chips med dipp och chokladkakor.


Idag har jag varit hemma hos underbara grannen Katarina och hennes familj med några andra grannar och fikat och snackat livets stora gåtor, problem och livssituationer. Givande och fantastiskt att känna sådan tillförlit till grannarna.
Däremot så får jag ångest när jag inser att alla har det så fint hemma. Jag vill göra så mycket här hemma, men det blir liksom aldrig klart...
Nu ska jag fixa lite här hemma så mysstämningen är så bra den kan bli hos oss. För ikväll vill jag inte bråka med barnen eller tjafsa med mannen. Utan ikväll ska vi myyysa och ha det underbart!
Hejsvej-myyyyspastej!


1 kommentar:

  1. Men de ser ju ut som om ni oxå har fint hemm, eller hur?;-)
    Och så har nu ju 5 barn oxå då är dxet ju inte så lätt att hålla på att fixa iordning överallt;-)
    Ha en fin kväll!
    Kram K

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!