söndag 27 februari 2011

Stockholm!

Sista dagen på årets första Stockhomsresa med alla barnen. Vi har haft en bra och rolig vecka, med mycket skratt och intensiva dagar. Vi har bla besökt JuniBacken och Aquarium och Konserthuset. Någon shopping har det inte direkt varit men ändå har pengarna runnit iväg, jag fattar verkligen ingenting!

Igår satt jag, barnen, mamma och lillasyster på Mc Donalds och vi hade så kul och skrattade så mycket att tårarna rann och folket omkring tittade konstigt på oss.

Som en läsare skrev till mig i förra inlägget så väntar en hemresa för mig och barnen. Den kommer nog inte gå lika bra som hitresan. Jag är inställd på en hysterisk resa med massor med kräk. Allt annat som är blir bättre är bara positivt!

Jag har faktiskt gått ner 3 kilo på denna vecka i Stockholm och har tom lite träningsvärk av allt promenerande i storstaden. Helt otroligt att få träningsvärk av så lite!

BEACH 2011, HERE I COME!!!

2 kommentarer:

  1. Du har en liten award att hämta inne hos mig.
    Bara för att jag gillar din blogg:)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!