måndag 14 februari 2011

Alla hjärtans dag!


Idag är det den stora kärleksdagen; Alla hjärtans dag! Barnen ska till skola och dagis och jag ska fixa lite inför middagen ikväll så den blir kärleksfull, rosa/röd och romantisk. Någon liten gåva till alla i familjen ska fixas och en massa kärlek ska cirkulera i hemmet.
*
*
*
Kanske, kanske så lyckas jag få till en romantisk lunch med min man och kanske, kanske så kan vi få tid till att kyssas. Och kanske, kanske, kanske så leder kyssarna till något annat... ;)
*
*
*
Nu vill jag att alla där ute tar hand om varandra och visar kärlek och värme till alla de ni älskar och bryr er om.
Älska det ni har!
Puss å kram och massor med kärlek och värme till er från lilla mig!






2 kommentarer:

  1. Ha en fin alla hjärtans dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Många Alla Hjärtans kramar till Dig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!