torsdag 15 juli 2010

Torsdag, ljuva torsdag!

Idag har jag varit hos barnmorskan och fick lyssna på bebbens hjärtljud. Det hördes klart och högt och helt perfekt. Min lilla bebis... Dåligt järnvärde har jag, så blir det att börja med Niferex igen och bli hård i magen.

Efter barnmorskan så var jag på stan med småttingarna medans mannen tränade. Vi åkte hem efter det och drog ner till stranden vid oss och bara tog det lugnt, helt fantastiskt underbart skönt och mysigt.

Nu är det godis och film i soffan och barnen är jättetrötta. Hoppas de sover till kl.08.45 som de gjorde imorse ;-)

Hejsvej-underbardagpastej!

1 kommentar:

  1. har IDAG provat, efter att ha bott i Ystad ända sedan 1984, första gången att bada i SKURUPS BADET...............oh så underbart.knappt inga folk överhuvudtaget då de allra flesta väljer havet dessa enorma soldagar.................men vi som har barn som e på G simma o hoppa o lära sig vattnet så E DETTA BARA DET ALLRA BÄSTA..........1 plaskpool för det allra minsta.............1 mellan pool för de barn som e på G o simma men som inte vågar sig på det större .o 1 pool stora kallar vi den.......där det djupaste e 180 cm.idag va det 27 grader i vattnet o kostar bara 10 kr flr barn o 20 fr vuxna............JA HÄR SKALL JAG BADA OFTA PÅ SEMESTERN...............kolla gärna bildernaa på g.mail...........alltså mitt webbalbum...........kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!