lördag 24 juli 2010

HÄRLIGT!

Mina barn är hemma och det är underbart. Veckorna framöver kommer bli roliga och händelserika. Vi har mycket inplanerat och jag fullkomligt ÄLSKAR det!

Först och främst så fyller min lille son 3 år på måndag och min lilla dotter 1 år den 1 Augusti, HURRA!!! Sedan har jag/vi bla ultraljud, kräftskivor, weekend till Öland, dop, SPA-dag och Egyptenresa inbokat.
Dessutom så börjar barnen i skolan och min stora dotter börjar i 4:an, fattar ni? Mellanstadiet! Och min lille-store Anton börjar i 2:an...var tar tiden vägen?

Den 8 Augusti firar jag och min man 2-årig bröllopsdag. Att det redan gått två år känns helt overkligt. Det var så kul att gifta sig, det är verkligen något jag vill göra om igen.

Nej, nu ska jag göra frukost till in "lilla" familj och mysa. Ses snart igen!

Hejsvej-myspastej!

4 kommentarer:

  1. Men vad konstigt?? Jag skrev en kommentar tidigare idag, men den finns inte kvar??
    Hur som helst, tiden bara rasar iväg med barnen. Dagen då dom är stora kommer alldeles för fort =(
    Vad mysig att resa till Egypten, det är en dröm som aldrig kommer att bli av för våran del.
    Kramizar

    SvaraRadera
  2. va, vill du gifta dig igen? Inte nöjd med mannen?:)

    SvaraRadera
  3. Hahaha, jo det är jag men jag vill gifta med HONOM igen :-)

    SvaraRadera
  4. Och dessutom ska du på en förlossning =)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!