söndag 25 juli 2010

Min sons sista dag som 2-åring!

Här kommer lite bilder på min son Arvid, från det att han var nyfödd tills nu i sommar. Tänk vad tiden går fort. Imorgon blir han stora pojken, 3 år!
*
*
*
Nu för 3 år sedan så hade jag nästan hela min mammagrupp med alla deras nyfödda bebisar hemma hos mig på fika, det vara bara jag som hade bulle i ugnen fortfarande. De sa att de skulle locka ut bebisen och jag trodde inte mycket på dem. Men så fel jag hade...
*
*
*
På kvällen var jag och Tobbe på promenad vid stranden och åt var sin stor glass. På vägen hem i sportbilen (som jag knappt kunde ta mig ur..) så fick jag en kraftig sammandragning, men bara en och undrade om det kanske skulle komma igång snart fast på riktigt denna gång.
*
*
*
Dagen efter den 27/7-2007 kl.18.20 föddes världens finaste pojke!


Arvid snart 3 år gammal.

Arvid 2 år gammal.


Arvid 1 år gammal.

Arvid 6 månader gammal.



Arvid 2 dagar gammal.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!