lördag 31 juli 2010

Nu för ett år sedan...

...så var jag och barnen på stan. Jag höggravid och stor som en flodhäst. På kvällen så förberedde jag Saga för ett kalas hos en kompis med 70-tals tema. Jag, mannen och pojkarna var på restaurang och åt gott och sedan åkte för att hämta Saga och efter det hem. Barnen gick och la sig och efter det skulle jag och mannen titta på en film och ha det mysigt..men då startade värkarna.

Åhhhh, jag blir så töntig, men jag kommer ihåg ALLT jag gjorde dagen innan mina barns födelse. Mysig känsla!

Så imorgon fyller lilla Vilda 1 år och det blir lite firande på morgonen, för klockan 11.30 är det dop för mannens systerdotter. Sedan är liksom bebistiden förbi, för nu blir hon en stor liten kicka!

Jag älskar mina barn så mycket!

2 kommentarer:

  1. Vilket datum var hon beräknad- lillskruttan?

    SvaraRadera
  2. Hon var beräknad till den 7 Augusti, så 6 dagar för tidig :-)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!