måndag 10 oktober 2011

Vill flytta...

Nu är jag inne i period då jag vill flytta upp till Stockholm igen. Hänger på hemnet ofta och letar hus. Tittar på jobb och planerar. Barnen trivs här men jag tror verkligen att de skulle kunna trivas i Stockholm också :) Känns som om jag vill börja om på ny kula.Men å andra sidan så känner jag alltid så några gånger om året.

Men det är kul att titta på hus! På hemnet kan man ju fullständigt drömma sig bort... Samma gäller på styleroom.se, där är det jättekul att titta på andras inredningar och drömma sig bort hur man själv skulle vilja göra.

Idag har i alla fall jag och småbarnen varit på öppna förskolan och sedan gick vi hem. När stora dottern kom hem gjorde hon iordning en var sin kopp te till oss och så satt vi och pratade killar och hur underliga de kan vara ibland ;) och hade det riktigt mysigt!

Nu är det matlagning som skall göras och som jag skrev igår är mitt huvud tomt på nya matrecept, men jag ska kika in på Linas matkasse, har ju hört talas om det förut men trodde bara att man fick recept om man handlade där ifrån.

KRAM!

1 kommentar:

  1. Det där med vad man ska laga till mat är alltid ett funderande.
    Det är bara min man och jag men det låter nästan varje dag som på Per Morbergs matprogram (va blir det för mat) Ja det är svårt. Det är som du skriver. Samma mat vecka ut och vecka in.
    Hoppas du hittat på något nytt. Tyvärr kan jag inte hitta på något att skicka till dig.
    Finner jag något som passar både barn och vuxna så skickar jag det till dig med en gång.
    Kramis
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!