onsdag 5 oktober 2011

Idag har jag tagit tabletten.

Japp, jag tog tabletten nu för en liten stund sedan och jag mår så fruktansvärt illa av den. Den ska avsluta min graviditet så att allt kan komma ut på fredag när jag blir inlagd på sjukhuset. Jag länner mig så gravid och ser så gravid ut. Jag har drömt två nätter i rad att de missat att in bebsi mår jättebra och lever för fulla muggar inne i mig. Men ja måste ju tro på vad doktorn säger till mig.

Känns bara jobbigt allt....


Ska iväg nu och lämna Arvid till sin farfar, de ska ha en mysdag tillsammans.





KRAM!



3 kommentarer:

  1. Jag tänker på Dig.
    Jag vet att man kan drömma tokiga drömmar. Man vill ju så gärna att det ska vara såsom det man upplevt i drömmen.
    Massor av kramar till Dig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Så starkt av dig att dela med dig av allt detta som har hänt! Hoppas allt går "bra" idag. Tror att du så gärna vill vara gravid därför kroppen blir skengravid. Och sen är det inte konstigt att du har lite mage kvar, Vidar är ju fortfarande en bebis. Du är fin och bra och en stark kvinna. Kram

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!