torsdag 13 oktober 2011

Snart är denna veckan också slut.

Imorgon är det en vecka sedan jag var inne på sjukhuset och även den dagen då jag skulle gått in i vecka 14 om min graviditet fortsatt. Jag tycker dagarna rinner iväg och jag är väldigt upp-och-ner hela tiden. Jag försöker träffa vänner så mycket som möjligt för att inte hamna hemma i en svacka och bli ledsen. Som tur är (än en gång) så är jag så tacksam över mina barn som jag har omkring som jag kan ge all min kärlek till och som jag får så otroligt mycket kärlek ifrån. Jag älskar dem alla sååååååå mycket att det nästan gör ont.

Jag känner att jag måste vara igång och i farten hela tiden. Har absolut ingen lust att vara hemma. Jag vill komma igång med något projekt av något slag. Och det enda som jag känner att jag kan lägga ner tid på som jag verkligen brinner för (förutom barnen...) är att vara Doula. Så om någon där ute läser detta och vill ha en ödmjuk, förstående, erfaren Doula i Skåne så kontakta mig! victoria.doula@hotmail.com Det kostar INGET att höra av sig och ställa frågor.

Igår så hade jag min mammagrupp, även kallade MILK-mammor (sedan vi fick våra -07:or ) hos mig och vi försöker träffas varje onsdag för att titta på Grey´s Anatomy tillsammans och snacka om allt i våra liv. Och ikväll kommer en gammal kollega till mig och hälsar på, ska bli kul att träffa henne!

På lördag ska jag ut med MILK-mammagruppen och vi ska äta pizza och dricka lite vin och surra. Får se om det kanske blir lite utgång efter det med dans. Ska bli skönt att göra något helt på egen hand med nära och goda vänner.

Nu ska jag ta mig i kragen och dammsuga och fortsätta min avtorkning på alla ytor omkring i huset.

Hoppas ni alla mår bra!

KRAM,
Victoria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!