torsdag 9 februari 2012

STUDENT!

From den 27 Februari så är jag student. Jag ska plugga till undersköterska. Jag kan inte komma in på omvårdnadsprogrammet förrän i Januari nästa år men kunde istället småbörja genom att läsa 4 enskilda kurser inom omvårdnadsprogrammet på heldistans. Sedan så räknas dessa kurser av från omvårdnadsprogrammet då de redan är gjorda! Så det blir perfekt!

Känns så bra :-)

Så nu har jag fyllt i om ansökan till CSN och planerat mitt liv så gott det går i två år fram i tiden.

Nu denna månaden så jobbar jag på mitt jobb Babyproffsen och imorgon och på lördag smat nästa fredag och lördag ska vi ha öppet för att sälja ut det sista. Ska bli kul att mäta alla härliga kunder. Idag har jag gjort om i hela butiken och jag är så nöjd med tanke på vad jag hade att arbeta utifrån.
Jag hoppas många kunder kommer och att alla kommer känna att de får den hjälpen och servicen som de alla är värda att få trots att jag kommer stå själv och kanske att väntan blir liiite längre än i vanliga fall när man är fler i personal.

Hade en kund här som frågade mig för ett par veckor sedna om vi har STOKKE bäddset. Vi har kvar det så kom gärna in och titta på det och om det är något som passar! Vi har minst 50% på alla varor, förutom barnvagnar och bilbarnstolar. Dessa har vi istället jättebra erbjudanden på.

Här är lite av våra bra priser!

Brio Sitty-12 för 995 kr (Ord.pris 1695 kr)
BabyTravel Amsterdam i indigoblå för 1495 kr (ord.pris 2995 kr)
BabyTravel Amsterdam svart för 2095 kr (ord.pris 2995 kr)
BabyTravel Dublin svart för 3995 kr (ord.pris 5995 kr)
Akta Graco DuoFlex svart för 1495 kr (ord.pris 2495 kr)
Akta Graco Junior Plus blå för 599 kr (ord.pris 1195 kr)

Halva priset på bla maggördel, kläder, leksaker, bärsjal, bäddset m.m.

VÄLKOMNA!

Kram,
Victoria

2 kommentarer:

  1. Grattis till Dig Victoria.
    Jag önskar Dig all lycka och framgång.
    En STOR KRAM från mig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Hej och grattis! Jag har kollat och läst din blogg länge och nu undrar jag en sak. Har ni någon klädsel till babyjogger syskonvagn i butiken? Pris kanske? Du får gärna maila mig till hejhej_46@hotmail.com

    Tack snälla i förväg, har en bit att köra så jag måste ju fråga innan. Bor utanför Kristianstad.
    / anneli

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!