torsdag 19 augusti 2010

Mutt-ont!

Okej...här har jag gått omkring och undrat varför jag är så öm nere i muttan, snippan, kissimurran, musen, vaginan eller om ni helt enkelt vill kalla det underlivet.
Ikväll kom jag på varför när jag cyklade (själv!) till Netto för att handla smör och mjölk. Jo, för att jag cyklade här om dagen!!! Shit vad ont det gjorde på vägen till och från Netto.
Jag har inte cyklat på 1½ år och min sadel är rätt så hård.
Hahaha, tur att jag inte springa till doktorn. Jag som är lite utav en hypokondriker.. Undra om jag typ har blåmärke där nere? Kan man få det? Eller kan man se det i så fall? Jo, det borde man om man är välrakad.

Nej, nu måste jag sooooova...zzzz.... Har börjat kissa 111 gånger varje natt nu, det tar musten ur mig!

Godnatt-muttfnatt!

2 kommentarer:

  1. Ja Muff-ont har jag också tillofrån. Redan!

    SvaraRadera
  2. ajmaja@hotmail.comfredag, 20 augusti, 2010

    Hej! Hitta nyss på din blogg o såg att du oxå e förlossningstokig! Alltså finns de fler än mig! Bra! Såg oxå att du jobba som doula, hur kan man få ett sånt underbart jobb? Jag har jobbat på gyn o bb under en period o hade då lyckan att få va med på en förlossning o va de e häftigt! Själv har jag fött tre o väntar nu nummer 4 som nog måste bli den sista då jag känner att jag o kroppen inte orkar mer. LÄNGTAR så till att få föda samtidigt som jag e rädd då jag föder FORT o vi har 10 mil till förlossningen denna gång :-( Ska fortsätta kolla in din blogg! Ha en bra dag!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!