onsdag 18 augusti 2010

Idag=En bra dag!

Åh, onsdag, onsdag, kära underbara onsdag!
Idag så ska jag på SPA med mina underbara vänner. Vi ska på behandlingar och bara slappa, basta, bubbla, simma, vila, äta gott och NJUTA i flera, flera timmar. Underbart! Dessutom så började barnen i skolan idag, äntligen rutiner och stimulerade barn!

Förstår ni? 6 uttröttade, slitna halvknäppa småbarnsmorsorSPA. Massor med skvaller och tjatter och vi kommer säkerligen sova en stund i de 4 himmelsängarna som finns att vila i i Loungeavdelningen. Hahaha, ser det framför mig; 6 utslagna mammor som snarkar högt av utmattning i sängarna!

Jag får inte glömma att lämna uppgifter till receptionen om att det kanske kanske ringer en gravid kvinna med värkar och söker mig. Jag har ju ett Doulauppdrag som jag måste skynda mig till om det sätter igång. Så det blir att ta med sig Doulaväskan till SPAt också.

Sedan ikväll så är det Livet på BB på kanal 5 kl.21.00! Favoritprogram! Kan onsdagen bli bättre? Nej!

Nej, nu måste jag skynda mig, ska ju hinna äta lunch och raka mig. (Jag kan ju inte se ut värsta håriga monstret, räcker med att jag måste vara osminkad.)

Hejsvej-SPApastej!

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får en superhärlig dag....
    Hade mer än gärna åkt på spa!!!!

    Här åker maken på kick off i ett par dgr så den som redan var sliten blir mer...men,men :-D

    kram kram

    SvaraRadera
  2. hej
    måste bara skriva gillar värkligen din blog...jag känner igen mig själv i mycket av det du skriver..är trebarnsmor .tre töser har jag...skulle gärna vilja ha ett fjärde barn....mvh

    SvaraRadera
  3. Halloj!
    Trycker av en ny bloggadress om du vill fortsätta titta in =)
    Jag mår skit men behöver bloggandet.
    Kramiz

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!