måndag 9 augusti 2010

Dumma dator!!!

Sorry kära läsare men min laddare till min dator har gått sönder! Grrr, skitstörigt. Jag har nu lånat min dotters dator, men får tydligen inte bli långvarig enligt henne. Jag kommer fixa ny sladd imorgon, OM nu den finns att köpa separat.

Kortfattat vad som hänt sista 9 dagarna:
* Vilda fyllde ju år och vi var på dop. Jag blev sjuk samma dag på kvällen och var sängliggandes i 24 timmar.
* Vi var på kräftskiva hos underbara vänner,TACK Maria och Kalle!
* Vi åkte även på en weekend till Öland och kom i hem igår natt. Tack Anna och Henrik för att ni bjöd med oss på en underbar minisemester! Vi hade otroligt kul och mysigt. Puss på er!

Imorgon ska vi på ultraljud och titta på bebisen, ska bli så spännande. Hoppas bara att allt är bra med den lill* och vi får fina bilder!

Återkommer förhoppningsvis imorgon OM jag kan hitta en sladd...

Godnatt-dummadatorfnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!