fredag 30 september 2011

Så var fredagen här

Idag ska jag till gyn för att se om allt kommit ut efter missfallet. Det känns jobbigt och idag är jag nära gråten. Jag håller mig för att inte fullständigt börja störttjuta. Med min otur så är det väl rester kvar och att jag måste in på skrapning.
Men det är som det är. Jag kan inte göra något åt det. Men jag tänkte att jag faktiskt skulle unna mig och familjen en riktig god middag och mycket snacks och godis ikväll. Känner att jag behöver mysa med min familj och vara dem nära.

Nej, nu ska jag hjälpa barnen att komma iväg till skolan. Jag återkommer senare.

KRAM!

3 kommentarer:

  1. Lycka till idag. Hållet tummarna att det går bra.
    Mys riktigt ordentligt ikväll och ha en toppen helg! (under omständigheterna) kram

    SvaraRadera
  2. Jag tycker så otroligt synd om dig men kan inte göra någonting annat än att ha dig i mina tankar. Och där finns du i stort sett hela tiden. Jag kikar in till Dig flera gånger om dagen för att se om Du skrivit något om hur Du mår.
    Jag hoppas att allt har kommit ut så du slipper in för skrapning.
    Många tröstekramar till Dig från Mig.
    Jag ska svara Dig på Ditt sista Mail som jag fått. Just nu mår jag dåligt men jag lovar att det kommer ett mail så småningom.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!