söndag 3 april 2011

Sista dagen på denna veckan!


Veckorna bara rusar iväg. Snart är det sommar och sol, hoppas jag verkligen. Resa för barnen till Stockholm i sommar är redan bokad och nu ska resten av sommaren planeras. Ingen utlandresa blir det för oss i sommar. Vi satsar på att vara hemma i Skåne med en tripp till Stockholm och en tripp till Köpenhamn. Hade gärna velat åka förbi min morfar och hans underbara Marianne uppe i Dalarna också, får se om vi ihop det.


Fast egentligen så vill jag åka på camping med husvagn, hela familjen. Tobbe totalvägrar!

Jag ser det framför mig; Tutta omkring i bilen med en cool 70-tals husvagn som jag målat i orange med rosa och vita stoa blommor på, som jag fixat till inne med häftiga tyger, kuddar, färger och smarta lösningar. Eller så kanske man hyr en modernare husbil... Hur som helst så ser jag oss åka omkring i Sverige med alla lyckliga barn och vi sjunger sånger i bilen och grillar på olika campingplatser runt om i Sverige. Barnen hjälper till och hittar mängder med nya kompisar. Inga problem, inga bekymmer, inga bråk utan bara mys, lycka och glada miner.


Men så kommer det ju säkert inte att bli...


3 kommentarer:

  1. Jag tror inte att det blir lika bråkigt och stökigt som man tror. Bara vädret är fint så tror jag faktiskt bara att det är mysigt. Min sambo vägrar dock sånt, jättesynd tycker jag för jag har samma vision om det som du :)

    SvaraRadera
  2. Hej såg att du kommenterat ett inlägg på familjeliv ang. Buggypod extrasits till vagn. Undrar lite om var du köpte den och om ni ár nöjda.. Vi hittar ingen bra syskonvagn och vill så gärna ha en buggypod. Låter väldigt bra iallfall. Har du tid får du gärna maila mig på nasse300@hotmail.com och berätta. Tack så jättemycket på förhand från Cicci i åttonde månaden.. =D

    SvaraRadera
  3. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)
    Du hittar tävlingarna högst upp i högerspalen:)
    Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare/dag:)
    http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/dagens-blogg_05.html

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!