torsdag 21 juli 2011

Mer semester!

Semester och vädret är INTE det bästa. Dagarna har runnit iväg med massor att göra i hemmet (som vanligt). Tar det aldrig slut??? Jag tycker man fixar och fixar och fixar, och ändrar, möblerar om, köper nytt, säljer gammalt, nya idéer och ständigt jagande efter det "rätta" i sitt hem.

Idag åker vi till Stockholm, hela familjen. Eller Saga och Anton är redan i Stockholm så nästan hela familjen åker upp ;) Imorgon ska jag träffa mina stora älsklingar och jag längtar så jag nästan spricker! De har nu varit upp i Stockholm i en månad och det känns riktigt i maggropen nu att jag saknar dem. Vill bara mysa och kramas!!!
Sedan ska vi ut till min mamma landställe ute i skärgården på en liten ö. Där ska vi ha en liten släktträff och efter flera år ska vi äntligen träffa min morfar och hans fru och min morbror med familj. Min moster och kusin med fru kommer också men de har jag träffat inte för allt så länge sedan.

Min resa till Stockholm kan innebära att jag kommer ha svårt att skriva här, men jag ska försöka rycka åt mig internetuppkopplingen lite då och då!

Nej, nu ska jag hinna tapetsera, måla, packa, tvätta och göra matsäck innan vi sticker! Hoppas ni alla kära läsare där ute har det bra :)

KRAM PÅ ER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!