fredag 15 juli 2011

OTEKNISK!

Jag är totalt oteknisk. Så är det bara. Att jag över huvudtaget fått till denna blogg alldeles själv är ju ett under. Men nu vill jag ändra utseendet på min blogg. Det är dags för lite nytt och fräscht! Men Blogger har ändrat sitt mallsystem och jag fattar ingenting... Hahaha, måste få hjälp. Ska kolla med mannen om han har lust och tid att hjäöpa mig, han kan ju sådant här. Annars vet jag int hur jag ska göra. Men det löser sig. Vet inte när bara, men jag hoppas det inte tar för långt tid.

KRAM!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Nu behöver jag din hjälp=) Jag e jätte sugen på att beställa buggan ifrån Holland som d gjorde. Men en lite fråga bara innan jag gör det. Vad fick du med vagnen? du beställde en duo el? Jag behöver en duo men få man med sittdelen till den andra som man använder liggdel till nu? Beställde du någon mer färg än offwhite till din vagn? Kram Carro

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!