söndag 18 december 2011

Jag känner mig värdelös!

Alltså, jag har varit världens sämsta bloggare sista tiden. Det var typ 100 år sedan som jag skrev, men det känns bara som ett par dagar. Först var jag ju sjuk och sedan åkte jag iväg till Stockholm förra veckan och där var det så intensivt, men kul, som vanligt. Sedan rullade dagarna iväg och så kom min mamma och lillasyster ner från Stockholm i fredags och åker hem imorgon.
Och om ca 6 dagar är det julafton!? Jag/vi är inte klara med julklappsinköpen och jag känner mig något stressad som typ varje år. Jag vill så gärna tt det ska bli rätt och inte köpa bara för köpandets skull. Ja, ni förstår nog ;)

Men en juklapp som vi köpt och givit barnen är vår nya familjemedlem, Miata. En liten brunspräcklig, långhårig (väldigt långhårig) kattunge. Hon är så söt och helt underbar! Vi är så glada för henne.

Hoppas alla ni kära läsare där ute mår bra och njuter så gott ni kan nu inför julen och julafton!

Kramis,
Victoria

1 kommentar:

  1. Jag önska Dig och Din familj en God Jul och ett riktigt Gott Nytt år.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!