lördag 3 december 2011

Godmorgon.

En kopp te till mig och min onda hals på morgonen är allt vad jag får i mig. Och lite tabletter också. Har svettats som en galning i natt igen. Svettats två nätter nu så mycket att jag fått byta tröjor då de har varit helt blöta (äckligt, jag vet...) Känner mig utpumpad på energi, ork och tålamod. Men jag är glad att vi inte fått kräksjukan i alla fall *ta i trä*.


Som jag skrev i går kväll så var det Moa som åkte ut och jag tror starkt på att Amanda Fondell vinner allt! Jag tycker hon är helt fantasikt bra! Innan hon går upp på scenen är hon lite sött blyg, men väl upp på scenen så släpper hon loss fullständigt och självförtroende, säkerhet och en enorm proffsig känsla visar sig! Hon är ju som gjord för detta!


Idag skulle vi haft en middag för våra vänner Louise och Andy och deras tre fina barn, Liam, Zelda och Smilla, men det är ju såklart inställt pga att jag är sjuk.

TRÅKIGT :(

Men det får bli en annan gång helt enkelt.


Annars så ska nog min man och några barn få ta sig en tur till Rusta och köpa en plastgran i år. Vi har annars ALLTID en riktig gran men i år har vi beslutat att skaffa en plastgran för att den ska upp redan denna helgen då barnen ska få en julklapp i förskott. Vågar inte skriva vad det är då jag inte vet om min dotter läser min blogg, men ska berätta sedan för er :)


Så det blir att verkligen julfixa här hemma med gran och allt i helgen!

Om jag orkar, det vill säga... Annars får jag ligga i soffan och ge order, hihihi!


Nu ska jag upp och ta en välförtjänt dusch, känner mig inte så fräsch direkt.


Kramis!




1 kommentar:

  1. Hoppas att du snart är frisk.
    Ha det så bra trots sjukdom.
    Kram till dig
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!