onsdag 26 oktober 2011

Tankar å lite annat...

Jag vet att jag varit urusel på att blogga sista tiden, men jag har i princip inte ens öppnat upp min dator. Jag känner att jag inte får tid till något, men egentligen har jag tid. Det är bara jag som inte är tillräckligt effektiv. Men jag orkar inte har så höga krav på mig just nu, det är bara så. Barnen märker ju av att jag inte är 100% nu och det gör att de är mycket mer krävande och då prioriterar jag mina barn framför att öppna upp datorn.

Känner att nu är det dags att få ett ryck och vakna upp lite och börja ta tag i saker och ting. Läste era kommentarer från förra inlägget och det är nog sant det ni skriver. Ska faktist kolla upp var jag kan utagera all min frustration och sorg och ilska i mig. En bra idé, TACK!

Tycker att vi närmar oss julen med stormsteg och jag har faktiskt mitt i allt hunnit, eller tagit mig i kragen och kommit ut på stan för att köpa några julklappar.

Saknar att kunna känna lugn och ro i min kropp. Men det kommer nog snart igen får jag hoppas.

Nu ska jag göra mig klar, var uppe redan kl.05.30 med Vidar och har faktiskt hunnit duscha och tvätta håret (wow....) så nu ska jag sminka mig och klä på mig. Ska förbereda barnen inför dagis och Vidar inför BVC och läkarbesök som vi har idag kl.10.00.

KRAMIS!

Ps. Det visade sig att jag hade ägglossning i lördags... Därav min extrema sexlust för nu efter så har den minskat lite. Men bara lite ;)

1 kommentar:

  1. Hej Victoria! Ja Du verkar inte att ha det så lätt. Jag tycker verkligen synd om Dig.
    Det här med Jul tycker jag är jättejobbigt. Att handla en massa julklappar till Barnbarnen. Dem har ju så mycket med leksaker så jag vet inte vad jag ska köpa till dem. Men det får väl bli något enkelt bara.
    Ha en bra dag
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!