lördag 22 januari 2011

Min underbara och snygge man!

Min älskade man fyller år på tisdag och jag vet inte hur ska kunna fixa hans present...
Han har sagt att han inte behöver något, men jag vill ändå ge honom en present.
Frågan är bara hur jag ska ta mig ner på stan för att handla. Jag tänkte att Saga kunde köra dubbelvagnen med Vilda och Vidar i och så kunde Tobbe kör amig i rullstolen, eller så tar jag kryckorna (orkar jag det?), och så tar vi bussen ner till stan när Anton ändå ska till handbollen. Problemet här är ju att Tobbe är med då... Ja, ja, jag ska fråga familjen om det vill göra ett sådant äventyr med mig ;) Tobbe lär ju inte vilja det, han ser nog bara problem i det.
Men ska jag var helt ärlig så känner jag att jag vill ut ur mitt hus och göra något annat än bara sitta i huset och deppa ihop.


3 kommentarer:

  1. Hej Victoria!
    Du har verkligen en jättestilig man. Han är en riktig svärmorsdröm tycker jag.
    Ha en skön Lördag.
    Kram
    Margit (maxelonia)

    SvaraRadera
  2. Kan inte vara lätt för dig just nu... Hoppas verkligen att du snart är på benen igen! Kan du inte be någon gå å handla åt dig? Förstår att du vill ut men det kanske är lite krångligt.,.. Jag är ju själv handikappad så jag vet...

    SvaraRadera
  3. Margit-Ja, det är han verkligen :)

    Renée-Om bara 4 dagar så ska gipset av så det känns bra. Vi kom iväg ner till stan, jag tog kryckorna faktiskt. Lite jobbigt men det gick bra. Jag har fått en helt annan förståelse för de som sitter i rullstol eller inte kan röra sig som "normalt". Man tar det för givet och inser inte hur värdefullt det är. Beundrar dig!

    KRAM PÅ ER BÅDA!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!