torsdag 20 januari 2011

Dumma, dumma huvudvärk!

Någon som haft huvudvärk under längre tid och samtidigt har någon konstig form av metallsmak i munnen, nästan vid gommen? Hostar jag så känns det som om hela huvudet ska explodera!

Trots Panodil så släpper det inte alltid, bara ibland. Konstigt!

Jag läste på nätet att sådan huvudvärk kan framkallas av stress, låter inte helt omöjligt. Med tanke på allt som varit omkring sista tiden så kanske inte det är så konstigt.

Vet ni vad jag vill? Jag vill gå på spa och få massage och ligga i bubbelbad och bara njuta... Bli helt avslappnad och känna att kroppen har hittat tillbaka.

KRAM!

1 kommentar:

  1. Stackars Dig. Huvudvärk är det värsta som finns. Jag brukar ha Migrän och då kan det bli både smak och syn förändringar. Man vill helst dra något mörkt över sig och ha det alldeles tyst omkring sig.
    Krya på Dig och jag skickar många kramar till Dig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!