torsdag 29 oktober 2009

Tidig morgon och konstig dröm.

Klockan är nu 07:34 och jag har varit vaken i över 2 timmar med lillskruttan. Skulle verkligen behöva sova en stund. Dessutom har jag fått några sparkar i huvudet inatt eftersom Arvid har legat riktigt tokigt emellan oss. Jag är så trött!

Vilda tyckte inte det var kul att sova längre när klockan var 05.23 och därför väckte sin trötta mamma som hade en sådan konstig men härlig dröm.

Jag drömde att jag var surrogatmamma till en vän och hennes man. Vi visste att det var tvillingar som jag bar på, men när förlossningen satte igång och efter det att jag fött de två gossarna så tar det en liten stund och jag får krystvärkar igen. Då krystar jag ut en liten flicka också! Pojkarna vägde nästan 4,5kg var och lillflickan vägde 2,9 kg.

Efter förlossningen så hade jag verkligen inga problem med att lämna bort barnen till deras föräldrar eftersom jag bara hade varit en "ugn" och det var inte mina gener inblandade. Däremot var jag besviken över att jag inte hade något minne över hur förlossningen började och hur jag kom in till sjukhuset och vad jag hade gjort och sagt första tiden.
Fyra timmar efter förlossningen var jag ute på en nattklubb och dansade och hade kul. Jag var sätt så smal och mådde toppen!

Konstig dröm... Undrar vad den betyder?

Nu ska jag upp till mannen och be honom ta barnen så jag får sova en stund.

Kramis på er!

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!