måndag 26 oktober 2009

Måndag och regn!

Jag sitter nu i min nya ROSA soffa och myser. Det är så fint här hemma så jag vill inte ens gå hemifrån! Jag trivs verkligen nu när vi fått lite färg i vardagsrummet. Underbart!
Som ni förstår så kom vi iväg till IKEA i lördags. Vi var även där i söndags också för att byta ut ett par delar som det var fel på. Men det gjorde mig ingenting kan jag säga.

På kvällen var det utgång med granntjejerna, så kul vi hade det! Ska lägga in lite bilder när jag fått dem övermailat till mig. God middag med mycket tjejsnack och många goda drinkar, lite Tequila och en skitäcklig Cider var vad jag fick i mig, jo, en halv flaska vin också! Så det blev att pumpa ut tuttmjölk på natten (har även bilder på det...)

Igår var jag så trött eftersom jag fick gå upp med småkidsen som vanligt. Däckade som en liten gris i våra nya rosa soffor på kvällen, skönt!

Den nya vagnen fick jag leverad tidigare än väntat. Hade en bekant som fixade ner den till oss. Det innebär att jag är med andra ord även ägare till en Phil&Teds vagn. Gillar den skarpt!

Nej nu ska jag lägga mig ner i min nya, rosa, sköna soffa. Jag är väl inte tjatig nu;-)

Godnatt soff-fnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!