söndag 30 juni 2013

På middag igår=idag trötter!



Igår var vi på grillning hos en vän, vi och 5 av 6 barn. Det var så trevligt, mysigt, intressant och gott!
Härligt att få komma iväg ibland och faktiskt bli bortbjudna, hela familjen! 

Det blev rätt sent men det var det värt! Barnen sov till 08 och det är helt ok faktiskt. 

Idag ska Arvid på kalas och så hat jag tre överfulla tvättkorgar att ta itu med... suck!

Förresten, har precis bytt den värsta av de värsta bajsblöjan på Vidar! 
Shit-pommesfrites!!! Den var inte nådig ;)

Nu kallar både frukost och tvätt på mig så jag återkommer, jag lovar!

Puss å kram!





2 kommentarer:

  1. Hej. Har just börjat följa din blogg, men läst nästan varje sida du skrivit sen du startade din blogg. Själv väntar jag mitt första barn och fick för 5 veckor sedan veta att jag har för mycket fostervatten, går nu på koll varannan vecka. Jag är nu v30 och det är en lång väntan tills vi får veta hur vår älskling mår, det syns inget fel på ul och vattnet har inte ökat sen första gången. Tankarna snurrar och jag har läst mycket, hamnade då på din blogg och blir så glad när jag ser att allt kan gå bra. Så underbart att följa dina graviditeter och din kärlek till dina barn.

    SvaraRadera
  2. Ha det så skönt du kan tillsammans med din familj.
    Kram kram kram
    Margit(maxilonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!