torsdag 27 juni 2013

Kära läsare!

Hej på er alla kära läsare!

Nu har det gått ca 5 månader sedan jag sist bloggade och jag känner mig urusel. Dock så har det funnits mängder av anledningar till detta avbrott och jag har slitit med olika känslor om jag ska fortsätta blogga eller ej. Men jag vill ha bloggen kvar och ej känna stress, de som följer mig ändå gör det och de som tycker att det är alldeles för tråkigt med min blogg läser den förhoppningsvis inte då ;)

Alma blir hela 6 månader imorgon och hon är världens underbaraste lilla tjej! Hennes hår börjar bli blont och hennes ögon är runda, stora, nyfikna blåa ögon. Hennes leende är världens charmigaste och Alma är nästan alltid glad och nöjd :)

De andra barnen växer så det knakar och Arvid har slutat dagis och börjar i förskoleklassen den 19/8 och Saga börjar högstadiet samma dag och sitter redan nu och planerar vad hon ska ha på sig på den första dagen ;)
Anton är ständigt aktiv med antingen handboll eller fotboll och han är så duktig. Vilda och Vidar har slutat på sitt dagis och ska börja på ett nytt dagis den 20/8.

Ja, livet är helt fantastiskt underbart med dessa 6 underbara ungar i mitt liv och jag älskar dem så mycket att ord inte kan förklara. De är mitt liv!

I sommar blir det att vara på hemmaplan till augusti då vi åker upp till Stockholm och förhoppningsvis så har jag ett doulauppdrag i Juli, ett i Augusti och ett i September! Helt underbart!

Puss å kram-sommarbanan! ;)

1 kommentar:

  1. Vad kul att du är tillbaka! Jag följde din blogg hela graviditeten med Vidar och så inspirerade du mig till att börja blogga och då slutade du.
    Välkommen tillbaka!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!