måndag 1 juli 2013

En måndag som började bra.


Måndag och min mans första semesterdag. Jag började med att träffa en vän och hennes söner i parken och alla barnen lekte och hade det kul. 
Sedan gick vi hem och åt lunch, min plan efter lunchen var att hela familjen skulle ner på stan och ha det lite mysigt, men så blev det inte. 

Nu sitter jag här i soffan, och känner mig tråkig, trött och rastlös. Vädret är mulet å trist och barnen är understimulerade. 

Måste typ laga mat, men ingen ork eller fantasi har jag heller. Vill så mycket och det finns massor att göra hemma men dagen har blivit en tråkdag :( 

Ja, ja, sådana dagar måste man väl ha för att uppskatta de riktigt roliga dagarna, eller? 

Kramis!


1 kommentar:

  1. Hej Victoria!
    Hoppas det känns bättre för dig nu.
    Kram till dig.
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!