torsdag 13 december 2012

Läsarfråga! Svar till Veronica :)

Har fått en fråga från min läsare Veronica!


"Jag har en fråga, behöver tips på bil, vad har ni för bil?
Hoppas du mår bra i graviditeten!!?
Kram Veronica"

Svar:
Vi har en Seat Alhambra, som vi är väldigt nöjda med . Vi fick den i Juli i år och den upfyller nästan alla våra krav. Det vi kände som var viktigt (förutom säkerheten) är:
- Skjutdörrar
- Bra och rejäla säten
- Bra med bagageutrymme, trots att alla 7 säten är uppfällda, så vi kan få plats med dubbelvagn och gärna liiite till
- Lätt att fälla upp och ner de två bakre sätena
- 3-punktsbälten till alla platser

Denna bilen uppfyllde allt detta. Men det som de har missat på bilen är att göra skjutbara säten längst bak. Då hade man haft så mycket mer bagageutrymme. För det är så mycket benutrymme för sätena bak att det inte behövs så mycket, speciellt inte när barnen sitter där. Men det är väl också det ända som vi känner att vi önskar att det fanns på bilen.

Hoppas du fått bra svar på frågan och fråga gärna mer om du undrar något.

KRAM!


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad söt du är, blev generad av ett eget inlägg haha!
    Tack så mycket ska berätta för sambon och så får vi kolla närmare :)
    Jag har för mig att du skrivit någonstans att din man gärna ville ha en snygg sportig bil? Tror min sambo är på samma håll!
    Tack för informtionen :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt Åt till Dig och hela Din Familj.
    Kram
    Margit(maxelonia)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!