tisdag 23 november 2010

Ultraljud idag!

Tisdag och ultraljud står på schemat. Jag längtar dit men samtidigt känner mig lite orolig för att de ska hitta något fel på bebisen som de inte såg sist. Jag hoppas lilleman mår bra där inne! Klockan 13.00 ska vi vara där.


I ett par dagar har jag känt mig öm på vänster undersida av magen, från och till. Undrar vad det beror på? Kanske för att magen växer mycket nu eller så kanske något inte är som det ska... Måste fråga idag.

Jag återkommer i eftermiddag/kväll om hur det gick och jag hoppas att jag får ett litet foto på prinsen idag!

Hejsvej-ultraljudspastej!

4 kommentarer:

  1. Det är säkert inget farligt. Bebisen trycker ju på alla tarmar och annat som råkar sitta ivägen! Själv hade jag en bebis som sparkade mig upp på ena lungan hela tiden, höll på att bli galen! Jag önskar dig lycka till på ultraljudet, det ordnar sig! Kram

    SvaraRadera
  2. Håller alla tummar för att det ser bra ut!

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig blogg jag snubblade in på :)

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!