måndag 8 november 2010

Snart Stockholm!

På torsdag bär det av mot storstaden, hemstaden och huvudstaden; STOCKHOLM! Vi har fixat bärbar DVD med två skärmar till de små och köpt laddare för bilen till de två små laptopen vi har. Lite sömn först för barnen, sedan frukost och film. Sedan är vi typ framme!

Jag har fortfarande inget att ha på mig på festen på lördag, men det löser sig nog. Jag ska klippa mig också, som jag alltid gör när jag är Stockholm, men glömt boka tid. Hoppas att de finns någon tid för mig fredagen eller lördagen!

Kom även på att på söndag är det farsdag och jag måste köpa något till min man och min pappa...vet inte vad bara. Någon som har en idé?

Imorgon så ska jag på MVC-besök igen. Hoppas jag får träffa min barnmorska, har inte sett henne på länge nu eftersom jag varit på spec-MVC och så har min barnmorska varit sjuk.

GODNATT-FARSDAGFNATT!

5 kommentarer:

  1. Hej, får man fråga vad din barnmorska heter? Ska själv ringa och boka tid och undrar vem man ska önska få som sin barnmorska. Alla där är säkert bra på sitt vis men kemin ska ju stämma.
    mvh Camilla i Ystad

    SvaraRadera
  2. Hej Camilla!

    Min barnmorska heter Anna-Lena och hon är jättehärlig. Jag rekommenderar även Marianne, hon är lika bra hon!
    Vilken vecka är du i?

    LYCKA TILL!

    Varma hälsningar,
    Victoria

    SvaraRadera
  3. Farsdagspresent - köp en get eller någon av de andra gåvorna Presenter mot fattigdom som ActionAid har. Då hjälper man en fattig familj att ta sig ur fattigdom ;-)

    SvaraRadera
  4. Jag snubblade bara in här av en slump och tycker det är en riktigt härlig blogg du har=) Vill dock bara höja rösten rejält inför ditt rekommenderade av Anna-Lena. Jag har träffat denna kvinna en endaste gång och hon fick mig att gråta hela kvällen...hon gjorde mig så fruktansvärt arg och ledsen så jag skulle inte för allt i världen rekommendera henne! Har innan jag träffade henne även hört en massa negativt om henne. Hon gick till personangrepp och var väldigt oproffsig måste jag säga. Fy för denna hemska kvinna som tillåts kalla sig själv barnmorska! I vilket fall så lycka till med lilla bebisen!

    SvaraRadera
  5. Men gud, jag blir alldeles chockad när jag hör detta, vad tråkigt för dig. Gjorde du ett klagomål? Hoppas du fick en bättre barnmorska efter det.

    Kul att du gillar min blogg! Hoppas jag får se dig fler gånger här ;)

    Kram,
    Victoria

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!