onsdag 20 oktober 2010

Lillen verkar lite sur!

Sedan igår, efter UL, så har lilleman i magen bökat och knölat jättemycket. Mysigt tycker jag :-) Till och med i natt så väckte han mig med rejäla sparkar både uppe, nere och åt sidorna på samma gång.

Idag så är Arvid hemma från dagis eftersom han är sjuk. Vet inte hur jag ska lösa det med barnvakt idag till honom när jag ska på vattengympa... Ingen vill ju passa ett sjukt barn. Jo, min mamma, pappa och lillasyster hade gjort det men de är 70 mil ifrån mig så det är svårt att få till det.
Saga sa att hon kunde passa honom. Hmmm, vågar man det? Hon är ju snart 11 år och väldigt ansvarsfull, men ändå...Känns lite jobbigt.

Vattengympan är så viktigt för mig. Jag behöver verkligen det. Vill inte missa... Vad hade ni gjort?

Kram på er alla där ute!

2 kommentarer:

  1. Jag hade nog inte vågat lämna honom till en 11-åring... Fast det beror ju på hur litet barnet är. Annars får du väl ta barnet med dig! Kramis!

    SvaraRadera
  2. INTE låta en elvaåring passa!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!