fredag 25 mars 2011

Vaknade alldeles för tidigt!

Jag vaknade imorse av att jag hörde något på nedervåningen. Jag blev inte rädd utan förstod att det var något barn. Kom ner och hittade Anton och Arvid som såg väldigt skyldiga ut! Det var mörkt ute och klockan var 05.10 och de stod och gjorde frukost! Ungar! Jag som ville sova idag, men efter att jag varit uppe så kunde jag inte somna om heller. Vidar vaknade också och en liten stund även Vilda eftersom Arvid var väldigt högljud.

En sak är helt säker; JAG SKA SOVA MIDDAG IDAG!

1 kommentar:

  1. Underbara ungar :-)
    Ett svr på tidigare inlägg: Klart man följen En unge i inuten ett famtastiskt program som jag inte gärna missar. Laddar ju dessutom inför min egen kommande förlossning och detta är bästa sättet!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!