fredag 3 december 2010

Är sexuellt frustrerad!

Alltså jag håller på att bli galen! Som jag tidigare skrivit så ökar min sexlust när jag är gravid. Och nu får vi inte ha sex. Eller vi får inte ha samlag men typ petting går bra enligt barnmorskan. Problemet här är att mannen min vill inte ha någonting med mig för tror han att förlossningen ska starta, bara han petar på mig.
Eller kan det vara så att jag är så stor, tjock och oattraktiv just nu, liknelse som en höggravid elefant som är osmidig som ett höghus, förvirrad som en borttappad höna och dessutom har spruckna fötter som en uttorkad ost, bara det att han inte vågar säga det rakt ut?

Som igår.

Jag säger;
-Älskling ska vi mysa lite? (=Ska vi kramas och ha lite petting eller oralsex?)
Han säger;
-Vaddå? Vad menar du? (=Vad fan, jag har ingen lust. Jag spelar dum!)
Jag säger;
-Ja men du vet...myyysa... (=Vad sjutton fattar han ingenting???)
Han säger;
- Vänta lite... ska bara... (=Hur fan ska jag ta mig ur det här nu då?)
Jag säger;
-Men åh, vill du SLICKA mig??? Ge mig en orgasm? Någonting?!?!
Han säger;
-Nej, det vill jag inte.

Så idag ska jag hämta min fjäril som jag beställt på ett sexparty för 2 veckor sedan, så får jag ta hand om det själv.
(Fjäril=en vibrator som man sätter mot underlivet och klitoris och fäster den med gummiband runt midjan och benen så kan man ha kläder på sig och njuuuuta)

Så om ni ser mig gå lite konstigt och låta mer andfådd än vad jag brukar just nu med tanke på graviditeten så vet ni varför ;-) Hahahaha!

Hejsvej-Fjärilspastej!

3 kommentarer:

  1. Rejäl kvinna reder sig själv!!!! trååååkigt jag veeet!!!!!!

    Fjärilen funkar ;-)

    Jag är ju som dig även ogravid ;-) så en låda med tillbehör är ett måste! :-D

    /Sabina Hedin

    SvaraRadera
  2. Vilken grej! Jag äter piller (alltså massor med smärtstillande) så sex är nog det sista jag tänker på... Vi kunde byta? Eller...nä...vill inte... Rätt skönt at inte ha någon lust när man inte har någon karl!

    SvaraRadera
  3. Lycka till med fjärilen ;-)

    Trevlig blogg förresten!

    SvaraRadera

Vad roligt att du vill kommentera!