söndag 7 mars 2010

Irriterad!

Blir så irriterad på min tjurige man just nu!!! Vill bara "kräka" av mig lite!
Han har, precis som jag, sovit för lite under den här helgen. Han blir som den mest negativa-neggo-muppen som stör sig på allt och är allmänt jobbig när han får för lite sömn. Därför tar jag alla mornar och nätter med barnen. Det finns viktigare ting i livet än att ägna sin energi åt att bli irriterad på mannen för att han sovit för lite.

Han är så tjurig att när han varit på Max för att handla hem middag till oss och han fick fel hamburgare så kastade han den surt på bordet och åkte sedan tillbaka till Max med den för att klaga. Såklart fick han en ny hamburgare och rätt var det denna gången. Han fick även med sig en (eller snarare tre) kompensation (er), 3 st chokladmousse.

Ja, ja, det blir så ibland. Nu måste jag gå och lägga mig!

Och älskling, om du läser detta så kom ihåg att jagälskar dig ändå... Du är rätt så söt när du är på dåligt humör.

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Vad roligt att du vill kommentera!